Ανανεώστε τον επαγγελματικό σας χώρο εύκολα και οικονομικά!

27/03/2018 0 Σχόλια

Η διακόσμηση μιας επιχείρησης, είτε είναι κατάστημα λιανικής, εστιατόριο, καφέ ή οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να ανανεώνεται αρκετά συχνά ώστε να ελκύει το ενδιαφέρον περισσότερων πελατών αλλά και να μπορεί να τους διατηρήσει. Επομένως, η αισθητική ενός επαγγελματικού χώρου και ιδιαίτερα ενός χώρου με μεγάλη επισκεψιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής των πωλήσεων. Ο τρόπος με τον οποίο συνθέτουμε την εικόνα του καταστήματος ή το στυλ διακόσμησης που θα επιλέξουμε, οδηγεί σε αύξηση κερδών και μόνιμων πελατών. Ας μην ξεχνάμε και το ότι το word-of-mouth παίζει μεγάλο ρόλο, δηλαδή η εντύπωση που θα μεταφέρει ο πελάτης στον περίγυρό του αλλά και οι κριτικές στο διαδίκτυο, οπότε η κατάλληλη επιλογή στη διακόσμηση ακολουθώντας παράλληλα κάποιες βασικές αρχές του marketing είναι μονόδρομος.

 

Ιδέες για να ανανεώσετε το στυλ στο καφέ ή το μπάρ:

 Ξεκινώντας απο τις επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης, πρέπει να γνωρίζετε οτι αυτή τη στιγμή επικρατούν 3 βασικά είδη διακόσμησης που αποφέρουν επιτυχία και είναι ιδιαίτερα θελκτικά. Το industrial, το μοντέρνο και το ρετρό mid-century modern. Το κοινό στοιχείο ανάμεσα σε αυτές τις 3 τάσεις είναι ο λιτός σχεδιασμός των επίπλων και οι απλές γραμμές.

 Μπορείτε να κάνετε μια αναδρομή σε παλαιότερά μας posts για περισσότερες λεπτομέρειες πάνω σε αυτά τα στυλ, αλλά συνοπτικά, το industrial επιτάσσει απλά και ρουστίκ έπιπλα απο μέταλλο και ξύλο, με τοίχους απο τούβλα, εκτεθειμένους σωλήνες και επιφάνειες απο τσιμέντο, αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που φανερώνουν το βιομηχανικό στυλ.

Εάν αυτό είναι το στυλ που έχετε επιλέξει μπορείτε να το ανανεώσετε με διάφορες μικρές πινελιές όπως ξεχωριστά φωτιστικά και απλίκες, μερικά πρωτότυπα, καινούργια σκαμπό για να ανανεώσετε το μπαρ. Ακόμα πιο εύκολα, η ανανέωση μπορεί να γίνει αν αλλάξετε τη διακόσμηση τοίχου και προσθέσετε 3d αντικείμενα και διάφορα καδράκια με vintage αέρα. Στρώστε παραδοσιακά χαλιά που να παραπέμπουν σε παλιές εποχές και στα ράφια ή τις γωνίες τοποθετήστε μεταλλικές μινιατούρες. Είναι βέβαιο ότι αυτές οι μικρο-αλλαγές θα συνθέσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα και οι πελάτες θα σχηματίσουν την εντύπωση μιας πολύπλοκα σχεδιασμένης εμφάνισης.

 

 

 

 

             

 

Όταν το στυλ που επιλέξατε είναι το μοντέρνο, αυτό σημαίνει ότι έχετε εφαρμόσει μια μίνιμαλ διακόσμηση με σύγχρονα υλικά, ουδέτερες αποχρώσεις και ανοιχτόχρωμες ξύλινες επιφάνειες. Οι καθαρές γραμμές σε συνδυασμό με τα ανοιχτόχρωμα έπιπλα και τοίχους μετατρέπουν οποιοδήποτε χώρο σε μεγαλύτερο. Για την ανανέωση του χώρου επιλέξτε μαυροπίνακες, ζωηρά φωτιστικά και πρωτότυπα καθίσματα.

 

 

 

 

Στη συνέχεια, αν η διακόσμησή σας έχει τον αέρα των 50’s και 60’s,  με ρετρό στοιχεία και παστέλ χρώματα, τότε ανανεώστε το στυλ με  αντικείμενα-κλειδιά που θα τραβήξουν τα βλέμματα και παρασύρουν  του πελάτες σας σε αυτήν την εποχή! Προσθέστε έναν εκκεντρικό ​καναπέ, πολυθρόνες που μοιάζουν σαν  να ξεπήδηξαν απο αυτήν  την εποχή και τραπεζάκια αυτού του στυλ. Δε χρειάζεται να είναι όλα  τα έπιπλα ίδια γιατί έτσι θα φορτώσετε το χώρο. Η μη ομοιομορφία  αναδεικνύει καλύτερα το στυλ και...την τσέπη σας! Κάδρα με  παλιές  διαφημίσεις και pin-up girls είναι επίσης ένα οικονομικό must  βήμα, για να ενισχύσετε τον ρετρό αέρα. Τέλος, μπορείτε να  εκθέσετε  μια μηχανή ποπ-κόρν ή ένα μηχάνημα για μαλλί της γριάς, σε περίοπτη θέση και να κλέψετε τις εντυπώσεις, με έναν χώρο που  θα έχει νοσταλγική, ρετρό ατμόσφαιρα.

 

 

 

 

 

Ιδέες για ανανέωση του χώρου στο κατάστημα:

Απο την άλλη πλευρά βρίσκονται τα καταστήματα λιανικής. Σε αυτά ακολουθούνται διαφορετικές αρχές για τη διακόσμηση, μιας και σκοπός είναι ο πελάτης να κάνει κάποια αγορά. Βασικός στόχος είναι οι πελάτες να περάσουν απο όλο το κατάστημα, να δούν όλα τα εμπορεύματα και να καταλήξουν στο ταμείο με μια όμορφη εντύπωση.

Τα σημεία που πρέπει να προσέξει ένας επιχειρηματίας σε αυτήν την περίπτωση είναι αρχικά, ο κοντινότερος στην είσοδο τοίχος στα δεξιά, καθώς σύμφωνα με στατιστικές, το 90% των πελατών, μετά την είσοδό τους σε ένα κατάστημα, κατευθύνονται δεξιά και ξεκινούν απο εκεί τη διαδρομή τους. Επανασχεδιάστε λοιπόν τη διακόσμηση του τοίχου με έντονο αλλά καλαίσθητο τρόπο ώστε να εντυπωσιάσετε τους υποψήφιους πελάτες. Μια ταπετσαρία με ζωηρά σχέδια, αφίσες ή ακόμη μια σύνθεση με κάδρα, καθρέφτες, κρεμάστρες και ράφια για την τοποθέτηση προιόντων είναι αρκετά για να ανανεώσουν τον χώρο

  

 

Επίσης, θα πρέπει η διαδρομή που ακολουθεί ο πελάτης, το μονοπάτι που αναφέρθηκε πιο πάνω, που ξεκινά απο τα δεξιά, να είναι ευρύχωρο, να έχει στα μεσοδιαστήματα σταντς και μικροέπιπλα με προιόντα και να καταλήγει στο ταμείο, το οποίο συνήθως, αναλόγως το κατάστημα, βρίσκεται στα αριστερά. Ο τοίχος πίσω απο το ταμείο λοιπόν, θα πρέπει να είναι και αυτός όμορφα και έντονα διακοσμημένος για να αιχμαλωτίζει την προσοχή των πελατών κατά την παραμονή τους στο ταμείο.

Εκτός απο τα παραπάνω, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, θα πρέπει να έχει επιλέξει ουδέτερους ή παστέλ τοίχους, με έναν τοίχο μόνο σε έντονη απόχρωση και ανοιχτόχρωμα μπεζ ή κρεμ έπιπλα για να δείχνει ο χώρος πιο μεγάλος. Χρώμα μπορεί να προστεθεί με πινελιές όπως αξεσουάρ και διακοσμητικά σχετικά με το ύφος του καταστήματος.

Τέλος, ένα ακόμα σημείο που θα πρέπει να προσεχτεί θα είναι και ο φωτισμός. Με ελάχιστα αντικείμενα μπορείτε να αναδείξετε το κατάστημα και να ανανεώσετε το χώρο αφού στρατηγικά τοποθετημένα φωτιστικά στοιχεία θα δημιουργήσουν την εντύπωση ότι ο χώρος είναι μεγαλύτερος. Συνεπώς τοποθετήστε απλίκες σε γωνίες ή να φωτίζουν τα προιόντα που θέλετε να προβάλλονται, γιρλάντες με φωτάκια led για πιο ζεστή και γλυκιά ατμόσφαιρα, φωτιστικά οροφής με στυλ που διαχέουν άπλετο φως στο χώρο ή κάποιο επιδαπέδιο φωτιστικό στη βιτρίνα.

Κάντε πράξη αυτές τις ιδέες ή εμπνευστείτε απο αυτές και προσαρμόστε τες στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Με λίγο κόπο, φαντασία και χρήματα θα ανανεώσετε τον επαγγελματικό σας χώρο με ευεργετικά αποτελέσματα.