Κατηγορίες Προϊόντων
Καλάθι Αγορών
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία περιήγησης στο site μας, χρησιμοποιούμε cookies. Μάθε περισσότερα.

Customer Service

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: CUSTOMER SERVICE 


Ποιοι είμαστε 
Η EchoDeco είναι ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα ειδών διακόσμησης σπιτιού και επίπλων στην Ελλάδα. ‘Όραμά μας είναι να πραγματοποιούμε όνειρα, να ικανοποιούμε επιθυμίες και να βοηθούμε στη δημιουργία χώρων που συμβάλλουν στην καλή διάθεση, τη χαρά και την ηρεμία. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία τέλεια εμπειρία αγοράς σε όλους τους επισκέπτες μας, από τη στιγμή που κάνουν κλικ και μπαίνουν στην ιστοσελίδα μας, έως τη στιγμή που ανοίγουν το πακέτο τους στο σπίτι και βλέπουν από κοντά αυτό που ονειρεύτηκαν. 
Πώς θα συμβάλλετε στο όραμά μας 
Το τμήμα Customer Service βοηθά τον επισκέπτη να βρει γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά, τη λύση στο πρόβλημά του και την απάντηση στην απορία του. Δείχνει γνήσιο ενδιαφέρον για τις επιθυμίες του πελάτη και χτίζει σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ αυτού και της εταιρείας μας. 
Τι ακριβώς θα κάνετε 
Τα μέλη της ομάδας του Customer Service δίνουν απαντήσεις και προτείνουν λύσεις σε όλους τους νυν και υποψήφιους πελάτες. Μέσω των εισερχομένων κλήσεων, e-mails, και social messages, απαντούν άμεσα σε αιτήματα και απορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Επικοινωνούν στους πελάτες την πολιτική της εταιρείας και δημιουργούν ευκαιρίες πώλησης.
Απαραίτητες δεξιότητες 
  • Κοινωνικές δεξιότητες: ευγένεια, ειλικρίνεια και σεβασμός, ενσυναίσθηση, κατανόηση και ικανότητα δημιουργίας σχέσεων με διαφορετικούς ανθρώπους.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες: σωστή χρήση της γλώσσας, ικανότητα για σαφήνεια και συνάφεια σε μία συζήτηση. 
  • Εφευρετικότητα και κριτική σκέψη: ικανότητα εύρεσης λύσεων, ανάληψη πρωτοβουλιών και ιεράρχηση προτεραιοτήτων. 
  • Ομαδικότητα: συνεργασία και αλληλεγγύη με τα άλλα μέλη της ομάδας. 
  • Θετική στάση ζωής: ηρεμία και ψυχραιμία μπροστά σε κάθε δυσκολία, υπομονή και επιμονή, διάθεση προσφοράς. 
  • Επαγγελματισμός: οργάνωση, ακρίβεια, προθυμία για μάθηση, πληρότητα μέσω από ολοκλήρωση στόχων. 


 Απαραίτητα προσόντα 
  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Γνώση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Ευχέρεια στη χρήση social media
  • Οργάνωση και Προγραμματισμός

Θα το εκτιμούσαμε αν έχετε...

Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση. 


Για να μας αποδείξεις ότι είσαι τύπος και μπορείς να ακολουθήσεις μία διαδικασία, στείλε μας το mail σου, στο ergasia@echodeco.gr με θέμα “Είμαι ο άνθρωπός σας για το Customer Servive”. Είναι ένα κολπάκι που κάνουμε για να ξεχωρίσουμε αυτούς που στέλνουν στα τυφλά το βιογραφικό τους όπου να ‘ναι, από τους τύπους (σαν εσένα) που πραγματικά ενδιαφέρονται να δουλέψουν μαζί μας και διαβάζουν και τα ψιλά γράμματα. 
Θέλουμε να αποκτήσουμε τον νέο μας συνάδελφο το συντομότερο, αλλά θα πάρουμε όσο χρόνο χρειάζεται για να βρούμε αυτόν που μας ταιριάζει καλύτερα, τόσο σε ικανότητες, όσο και σα νοοτροπία. Θα σου δώσει μεγάλο προβάδισμα (αλλά είναι προαιρετικό), αν στείλεις ένα μικρό βίντεο μαζί με το βιογραφικό σου. Στο βίντεο, πες μας γιατί είσαι ο τέλειος άνθρωπος για τη θέση και γιατί θα σκίσεις σε αυτή τη δουλειά. Αυτό το θέλουμε απλά για να πάρουμε μια ιδέα για την προσωπικότητά σου. Και αν αποφασίσεις να μη στείλεις βίντεο (δεν πειράζει!), πες μας γιατί αποφάσισες να μην το  στείλεις.